جام حذفی در تسخیر صنایع و معادن!
گل‌گهر، سپاهان، آلومینیوم و مس رفسنجان برای کسب جام می‌جنگند

جام حذفی در تسخیر صنایع و معادن!

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

ببینید | چادرملو ۰-۱ آلومینیوم اراک، جبیره در آخرین دقیقه طلایی شد

تیم آلومینیوم اراک موفق شد با تک گل رضا جبیره به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسد.
کد خبر: ۱۴۵۷۰۱۳
تعداد بازدید : 34

به گزارش جام جم آنلاین، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران فصل ۱۴۰۲-۰۳ بوتیم چادر ملو اردکان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف یکدیگر رفتند تا برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر تلاش کنند.

چه میزبان با توجه به حضور پرشور هوادارانش با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کرد و همین موضوع به چادر ملو کمک می‌کرد تا این تیم بتواند حملات زیادی را روی دروازه حریف برنامه‌ریزی کند، اما این اتفاق در نیمه اول رخ نداد و حتی لازم به ذکر است تیم آلومینیوم اراک با توجه به تجربه بالای بازیکنانش این شانس را داشت که در دقیقه نهم صاحب یک ضربه پنالتی شود، اما تصمیم بحث برانگیز داور بازی شرایط تغییر داد. 

این موضوع در نیمه دوم بازی هم ادامه دار بود و این اتفاق باعث شد تا بازی به ۱۲۰ دقیقه برسد؛ در وقت اضافه باز هم بازیکنان دو تیم ملات خوبی روی دروازه یکدیگر طراحی می‌کردند، اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند تا شاهد موقعیت خاصی نباشیم. در شرایطی که دو تیم خودشان را برای صف آرایی برای ضربات پنالتی آماده می‌کردند، رضا جبیره با ضربه سر خودش در دقیقه ۱۱۹ موفق شد گل برتری آلومینیوم را به ارمغان بیاورد و این تیم را راهی مرحله بعد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها